Selasa, 26 Jun 2012

INSAFLAH WAHAI SYIAH,, KEMBALI KE PANGKAL JALAN


Bebaru ini kita digemparkan dengan serbuan oleh pihak berkuasa ke atas satu majlis syiah di negara kita.Sebenarnya syiah dah lama bertapak di Malaysia.Saya sendiri pernah bertemu dengan seorang yang memegang fahaman syiah ini semasa  saya masih bersekolah.Dia ini asalnya naqib usrah saya.Setelah ke UKM .. dia kembali ke sekolah untuk mengadakan program motivasi oleh mahasiswa UKM.Semasa dia mula untuk memberikan ceramahnya sebagai pengerusi seingat saya dan kawan-kawan lain pakat tumpu perhatian dengan selawat pembukaanya kerana dia juga berselawat ke atas Saidina Ali.Program motivasi anjuran mahasiswa UKM itu jugaklah yang pertama dan terakhir seingat zaman saya kerana di akhirnya semasa post mortem mereka di"bantai" bertalu2 kerana banyak kepincangan dan kecelaruan oleh kami sebagai pelajar yang diminta menyertai program tersebut.Pada masa itu hangat di media tentang fahaman syiah yang menular di IPTA.

Berikut adalah video tentang fahaman syiah di Malaysia yang saya terjumpa semasa menjelajah youtube.Ketahuilah kalian bahawa pencetus fahaman syiah ini adalah YAHUDI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan